söndag 17 juli 2011

Carmageddon.

Hehe det är lite roligt att de denna helgen måste stänga ner väg 405 i los angeles, en av de mest trafikerade vägarna. De kallar det nu för Carmageddon eller Carpocalypse eftersom all trafik i hela los Angeles kommer bli lidande. Enda vägen till och från the valley, den enda vägen söderut i princip. Dear lord, det kommer vara total kaos! Hehe. 405 är sjuk, alltid köer.


Interstate 405 och här är de ju inte ens kö. Inte konstigt att jag tyckte mamma och pappa var helknäppa som tyckte att det var mycket bilar på E6:an när jag kom hem. Där var ju helt tomt! :)

Lite fler bilder när jag ändå är i the spirit.


Stekhett i the valley, då får man söka skydd mot solen där man kan.


Poolen på CSUN där jag bodde de första veckorna. Helt okej! :) även om det egentligen var för varmt för att vara ute...


Jag och nån snubbe på fest i Venice...


...hemma hos dessa typerna.


Gillade bussen!


Malibu, Santa Monica mountains och smog från alla avgaser.


Och den fina piren!

That's it, nu ska jag sova!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Primusgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar