söndag 17 juli 2011

Söndagar.

Idag låg jag ute i gräset på Lilla Essingen och solade i några timmar. Jag bor så himla fint va? Detta är en minut från mitt hus, om ens så långt.


Såhär fint väder var det kring lunch.


Jag älskar min nya bikini som jag invigde idag. Köpte väl den för tre månader sedan, men jag har inte ens solat innan idag! Jag är så vit att man skulle kunna ta vitbalans på mig. Men söt är den, jag älskar den lilla volangen!


Hej i motljus!


Och här badade jag sedan för första gången i sommar! Det var skönt, även om jag föredrar havet, eller vår pool. Hade det inte varit så läskigt med helmörka vatten (finns det maneter i Stockholms vatten mitt inne i stan?) så hade jag gärna simmat runt en stund. Får bli en annan dag när jag samlat lite mod!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Primusgatan,Stockholm,Sverige

1 kommentar:

  1. Fint det ser ut i omgivningarna. Ska bli kul att se det!

    SvaraRadera