söndag 10 juli 2011

Mathelg.

Eftersom denna helgen gått i matens tecken, som så ofta när jag och Arash träffas, lägger jag upp lite härliga matbilder här.


Torsdag: picknick. Gott!


Fredag: tapas på st eriksplan med paul. Så gott! Godast var calamare med aioli tyckte jag. Cavan var också god kan jag meddela!


Lördag: lunch på Skeppsholmen, rökta räkor med chilimajonnäs. Jäääättegott!


Det blev seafood-saturday. Vi avslutade dagen med havskräftor, räkor, ägg, aioli och lite brie på det. Sen blev det jordgubbar framför Harry potter and the deathly hallows part 1 som uppladdning inför del 2. Herregud vad jag längtar!! Måste synka mitt schema med Gerda så vi kan boka in bio så fort som möjligt. Det kommer blir spännande och enormt sorgligt att det tar slut efter detta.


Söndag: äntligen!! Gammeldags fil med naturlig fetthalt, banan, jordgubbar och blåbär. Enormt mycket mer kolhydrater än vad jag vanligtvis äter, men ibland får man njuta. Mums var det.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Primusgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar