fredag 15 juli 2011

Voldemort, voldemort, oh voldy voldemort, voldemort!




Wow! Jag grät, såklart. Flera gånger. Men den var mycket godkänd och ett värdigt avslut till filmserien. Jag hade förväntat mig två timmar action men de hade lyckats klämma in lite story också. Man kan ju aldrig jämföra en bok med en film, det är totalt omöjligt att få med allt på bild men jag tycker att de hade gjort ett bra jobb! Jag skiljer dock som sagt på böckerna och filmerna, och för sig så är de fantastiska. Även om jag fortfarande önskar att de skippat sista kapitlet, både i boken och filmen... Det enda med den sista delen som inte är värdigt och jag tror att många håller med mig! Ska bli spännande att höra vad Arash tycker sen. Jag älskade den!

Pst: Taylor har haft bronkit och tvingats ställa in massa konserter. Nu är hon frisk igen. Hihi.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Mariebergsbron,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar