fredag 29 juli 2011

Kyss mig.

Nu har filmen Kyss mig haft premiär och min plan är att se den i helgen. Det spelar igen roll att jag har pojkvän, jag kommer alltid vara lite gay ändå och som tur är så bryr han ju sig inte det minsta. Det är så skönt med folk som är trygga i sig själv, slippa all osäkerhet.

Men jag vill se filmen ensam och insupa varenda sekund. Jag har väntat länge på en svensk gayfilm, det finns så många bra amerikanska men detta var på tiden. Jag hoppas den lever upp till mina förväntningar nu då!


Andra bra gayfilmer: Saving face, imagine me & you, lost & delirious, i can't think straight, but i'm a cheerleader, debs och så finns det ju jättebra serier som the l word, Buffy och en av mina favoriter: brittiska sugar rush. Fler finns att finna på tex afterellen.com. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Tegeluddsvägen,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar