onsdag 1 juni 2011

Sova ut?

Jag trodde aldrig att jag skulle kalla 07:20 för sovmorgon, men det tänker jag göra! Sovmorgon imorgon alltså! Härligt! ;) då ska vi dessutom filma på en vind. De har sagt till oss massa gånger att klä oss tunt för det kommer bli varmt där uppe. Lovely. Shorts och linne alltså! Hoppas det är varmt i Göteborg när jag väl kommer dit också, har enbart packat ner tunna kläder! Okej, ett par jeans också. Men längst ner så jag ska slippa använda dom.


Dagens lunch på Teaterhögskolans restaurang. Lite skillnad från högskolan Dalarnas... Halva priset typ och inte bara massa pasta. Detta var lax- och tonfiskbiff med någon parmesancreme. Egentligen med potatis men jag fick extra sås istället. Ser knappt biffen, men jag lovar att det var så gott!


Från boken Sockerbomben som jag fick låna idag.

Så imorgon åker jag. Får gå lite tidigare från jobbet också. Sen blir det tåg, chill och mina wraps (ägg+grädde+lite fiberhusk) med stekt bacon och champinjoner på en bädd av creme cheese. Öh, gott! Hoppas jag i alla fall.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Banérgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar