lördag 18 juni 2011

Slutfesten.

Igår var det slutfest. Eller nästan slutfest, vi har ju fyra inspelningsdagar kvar. De flesta skådespelarna var där, nästan hela teamet och vi fick se de första ihopklippta scenerna. Det kan ju ha berott på vinet och stämningen, men jag tyckte de var väldigt roliga! Men som sagt, jag är förmodligen lite partisk. Men jag tänkte inte ens på att Robert spelar tre roller, det är ett bra betyg!

Vi åt grillspett och jag blev väl sådär mätt, riktigt gott var det väl inte helt heller med de tillbehören som fanns. Åt ju varken potatissalladen, den vanliga salladen innehöll tomat, lök och majs som är de mest sockriga grönsakerna, och revbenen var honungsglaserade. Och jag kände mig ganska tråkig som varken lät mig hetsas till att äta glass ("men vi kan dela denna portionen!"), dricka den shoten med jäger som beställdes in trots att jag sa nej tre gånger eller mer vin än vad jag bestämt mig för innan. Jag blir så trött på folk som ska hetsa. De försöker väl bara vara roliga men jag känner mig som fröken präktig som bara säger nej. Men jag bestämmer över min hälsa, ingen ska kunna säga hur jag ska må för de är inte där dagen efter.

Men det var roligt ändå, men jag var trött efter en lång arbetsvecka och gick hem vid ett. Vi var på gärdet vilket är väldigt nära mig, det var skönt. Resten av helgen ska jag bara slappa. Kanske försöka hitta ett par svarta byxor också, de jag köpte i våras behöver jag inte ens knäppa upp när de ska av längre för har töjt sig så mycket. Jobbigt!

Trevlig helg allihopa!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Wittstocksgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar