fredag 24 juni 2011

I'm wonderstruck, dancin' round all alone.

Sitter på tåget från Lund till Halmstad. Tog nattåget ner till Lund och har nu bytt här, smidigt. Gick okej att sova, men nästa gång tar jag med öronproppar. Men nu sitter jag här på tåget i min onepiece och lyssnar på Enchanted med Taylor Swift och är så glad. Jag ska åka hem till Halmstad och fira midsommar och gå på bröllop. Om några timmar kommer Arash också och på tisdag börjar jag mitt första betalda jobb i branschen jag utbildat mig inom. Oddsen för det är inte skyhöga kan jag meddela, det är brutal konkurrens i Stockholm, dessutom väldigt ofta för inga eller väldigt lite pengar.

Så jag är glad och tacksam. Dessutom ska jag nu flytta in med Gerda över sommaren, det ska bli roligt! Även om vi säkert knappt kommer träffas, heltidsjobb på obekväma arbetstider båda två, men det blir nog bra! En sommar i Stockholm blir nog ganska bra ändå!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kadettgatan,Helsingborg,Sverige

1 kommentar:

  1. Säg till om du hinner träffas en liten stund under tiden du är i Halmstad :)

    SvaraRadera