tisdag 21 juni 2011

Kalopsikalops.

Ofta är jag väldigt glad att jag inte bryr mig så mycket om vad alla andra gör, utan att jag gör precis vad jag vill. Som idag när alla skulle gå och äta lunch på ett ställe och jag hade hört att restaurangen precis bredvid inspelningsplatsen var jättegod. Så på vägen förbi kollade jag in menyn och vad stod där? Kalops!! Jag älskar kalops över typ all annan mat. Så alla gick vidare och jag stannade. Hellre äter jag ensam och gott än äckligt och tillsammans. :)

Och jag hann knappt säga "ingen potatis" till servitören innan han svarade "en gi-kalops till dig då!" och log mot mig. Kalops och sallad, fina grejer det. Riktigt jäkla gott alltså. Jag vet ju vart jag ska äta de resterande två dagarna. Mums! :) umgås kan jag göra på arbetstid! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar