söndag 19 juni 2011

Söndagstankar.

Jag har varit vaken i snart en timme men går inte upp. Ligger i sängen och lyssnar på regnet mot mitt fönster och njuter. Sov i elva timmar i natt, det var härligt. Ibland är det allt som behövs för att ladda batterierna. Fast jag längtar till nästa helg, det måste jag erkänna. Jag längtar till och med till tåget hem. Ska bara sova och sen vaknar jag nästan i Halmstad, bara ett byte. Sen kommer Arash dit också, det ska bli mysigt.

Kan inte förstå hur fort praktiken har gått, två månader har bara sprungit förbi. 36/40 inspelningsdagar klara och jag är långt från att vinna slatetävlingen. Tror vi börjar närma oss 1000 nu, vilket ger ett snitt på 28 per dag. 28 bildinställningar och kameraflyttar, det skulle jag velat se på våra skolprojekt! Gjorde vi 10 stycken skulle det varit ett mirakel typ :) Så 28, det är jättemycket. Och imorgon ska vi filma 10 sidor manus, jag är inställd på övertid redan nu. I fredags gjorde vi liksom 2,5 sidor, som mest tror jag vi gjort 8 innan dess. Men jag har lärt mig mycket i alla fall, inte riktigt av vad jag själv har gjort men av att iaktta de andra. Men inspelningar är jobbigt, och vi är nog alla glada att den snart är klar. Nu är det bara att hoppas att serien blir väl mottagen men det tror jag nog. Det är ju Robert Gustafsson!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Banérgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar