onsdag 8 juni 2011

Några bilder.

Igår blev jag bjuden på mat och årets första svenska jordgubbar. Jag glömmer hur goda de är från år till år. Sen satt vi på balkongen och då kom det massa luftballonger. Det var så himla fint.


Och dagens frukost blev omelett gjord på ägg, grädde med skinka och västerbottenost. Jag är nästan fortfarande mätt. Sockerdippar får jag sällan nu, även om jag fortfarande behöver äta regelbundet. Jag har hört om lchf:are som aldrig blir hungriga, det är inget jag känner igen. Dock blir jag inte lika brutalhungrig på en sekund, utan det tar längre tid.


Och idag är jag barfota för det är skönt. Barfota i klänning i gamla stan, det är fina grejer.


Och så har jag träffat Kim Sulocki idag. Blev lite starstruck, var ju trots allt störtkär i honom när jag var fjorton och såg på Nya tider varje dag. Han bor i huset vi filmar i för tillfället, jag kan nu bli fullfjädrad stalker...fast det verkar mest jobbigt tycker jag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kornhamnstorg,Stockholm,Sverige

1 kommentar: