onsdag 8 september 2010

Uppe med tuppen! Eller?

Sådärja! Uppe redan klockan 12 idag, inte illa. Vi filmade till ungefär fyra i natt, en hel timma före schemat. Men alla var piggare idag och vi filmade roligare bilder. Blod bland annat, det stänkte överallt (typ buttericksblod of course) och lite häftiga scener på en balkong. Det blir nog bra! Sjukt tråkigt att vara inspelningsledare/scripta dock, inte mycket att göra alls. Men i post-production blir det nog skojigare då även jag får jobba kreativt förhoppningsvis.

Så sova typ 5-12 är ju helt okej. Vi ska träffas och kolla på materialet och planera inför nästa inspelning till helgen vid tre. Skönt...I natt slipper vi vara uppe alltså. Nu ska jag äta frukost (kl 13:15), Arash sover fortfarande och mumlade precis fram om jag blir arg om jag får äta ensam. Haha, han är så söt. Såklart jag inte blir, jag njuter snarare av lite ensamtid! :)

Mat igår: kycklingfilé med kokt broccoli och rödvinssås till frukost/lunch/middag, sedan kl 02 ost- och korvrullar, a-fil med linfrön och två äppleplättar när de andra åt stadiga färdigrätter. Lite segt också att titta på när de andra åt kladdkaksballerina, men jag ska ju inte äta såhär för evigt. Dessutom är det mitt eget val, ingen idé att tycka synd om mig själv :)

1 kommentar:

  1. Tur att du är mer nattuggla än morgonpigg i alla fall! Duktig du är som står fast vid din kost. I dag ska jag på behandling så nu blir det skärpning igen!

    SvaraRadera