lördag 25 september 2010

Sjuk?

Oj vad jag inte mår bra idag. Jag är helt utmattad i hela kroppen, trots att jag struntade i en klasskompis födelsedagsfest igår och sov tidigt. Skickade iväg Arash ensam på festen, men han led nog inte så mycket :) Sedan sov jag vidare i morse när han gick till skolan och nu sitter jag här och har precis ätit lite. Är helt utmattad, har en sprängande huvudvärk, det känns lite som att jag har feber och skulle nog kunna sova hela dagen idag. Men jag ska en runda till stan ändå, lite luft är nog bra. Dessutom har en butik i stan rea på converse, mina vita håller på att falla isär så jag behöver definitivt ett par nya. Arash också, så jag ska köpa ett par till honom också.

Nu ska jag klä på mig, borsta tänderna och sedan promenera den långa vägen till stan. Ja, det tar ju faktiskt fyra hela minuter till huvudgatan... och så måste jag nog köpa en febertermometer, för hur fantastisk iPhonen än är så har den nog ingen feber-app. Trots att det finns en app för precis allt annat. Jag gillar min sleep cycle mest, den mäter hur mycket jag rör mig i sömnen och när jag vaknar finns en graf där jag kan se exakt när jag gick och la mig, när jag somnade, om jag vaknat under natten och sådan. Skitcoolt! Jag är så kär i min telefon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar