onsdag 1 september 2010

Rasar.

Sådärja. Inga kolhydrater eller socker på fyra dagar, femte dagen idag. Har gått ner 2,5 kg sen i söndags. Det känns nästan lite väl mycket på så kort tid. Fyra dagar liksom. Men jag äter ju massa gött: feta såser och vispgrädde, ägg och bacon och sånt. Känns inte som en diet, det är mest bara bra ju! Jag förstår att det kallas "njutardieten".

Vi håller på med filmplanering för fullt, pre production. Det är skoj men jobbigt! Mycket att planera och fixa. Men sambolivet är härligt, inga konstigheter där :)

2 kommentarer:

  1. Meh! Vilket fusk! Men men, jag kämpar på. Det är knappast någon jobbig diet att hålla sig till ;)

    SvaraRadera
  2. jag försökte oxå äta lchf häromdagen, efter bacon och ägg till brunch fick jag lägga ner. Vad ska jag äta mer? :)

    SvaraRadera