onsdag 22 september 2010

Gleek

Det finns alldeles för få timmar på dygnet just nu. Upp 07:30, redigering av filmen från klockan 9 till ungefär 19-20 någongång, sen hem och vila lite med älsklingen innan det är dags att sova igen, innan det blir samma sak dagen efter. Vi har grovklippt hela skiten nu i alla fall, ca 15 minuters film. Intensivt arbete som inte blir lättare av att klipprogrammet crashar stup i kvarten. Men hittills har det gått bra. En vilodag hade inte varit fel snart dock, är lite avundsjuk på att resten av gruppen är lediga i väntan på att klippningen ska bli klar.

Fast igår började Glee igen. Lycka! De sjöng New York, Telephone och Billionaire i första avsnittet, jag har höga förhoppningar inför andra säsongen! Världens bästa tvserie.

1 kommentar:

  1. Vågar jag erkänna att jag fortfarande inte sett ett enda avsnitt av Glee? Jag ska försöka bättra mig, promise :)

    SvaraRadera