söndag 26 september 2010

App review.

Jag tänkte visa några av mina favoritappar för iphone. Den översta heter sleep cycle. Jag får visa för några dagar tillbaka, jag har sovit så dåligt på de senaste dagarna att ni skulle bli oroliga haha. Den mäter hur jag sover. Sjukt cool!



Detta är min farsi-app! Där finns över två tusen ord under flera olika kategorier. Dels kan man se hur det stavas på persiska, dels med "vanliga" bokstäver, plus att man kan få det uppläst för sig. Man kan även spela in sig själv när man säger ordet och jämföra. Den är cool även fast Arash säger att de säger visa saker annorlunda...



Och självklart facebookappen. Behöver jag säga mer?



Och iBooks! Lite dåligt utbud, men alla gamla klassiker finns och dessutom helt gratis. Jag läser de tre musketörerna just nu, men gammaldags engelska är inte alltid det lättaste.



Precis som att läsa en riktig bok. Nåväl, kanske inte exakt likadant...



Och mina nya favvoapp, wordpress där jag kan blogga från mobilen och ladda upp bilder direkt. Smidigt som bara den :)



Dessutom har jag en massa spel, men de blir tråkiga så fort...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Promenaden,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar