söndag 26 september 2010

Filmuppdrag.

Jag låg i sängen till halv åtta igår kväll. Det var superskönt. På kvällen sedan gick jag och Arash på födelsedagsfest, det var roligt. De hade ett photobooth typ, så alla fick ta porträtt-, grupp- eller parfoton. Fint. Jag och Arash blev söta. :)

Och idag har vi varit runt i olika hus runtom i Falun och Borlänge och filmat. Det var skoj! Vi fick jobbet av en före detta lärare på skolan som nu arbetar på ett företag som heter Fiskarhedenvillan. Så vi filmade husen, människorna som var där på visning och gjorde lite intervjuer. Gick bra! Sedan till skolan och fixa in materialet i datorn. Arash stannade kvar och skulle hjälpa till med färgläggningen efteråt men jag gick hem. Det finns ingen poäng i att sitta fem personer och stirra på en dator, och dessutom tycker jag att jag lagt ner tillräckligt med timmar i det där rummet den senaste veckan. Så de så. Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av att göra absolut ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar