tisdag 7 september 2010

Filminspelning.

God morgon!

Klockan är halv tre och jag har nyligen gått upp. Vi jobbade från tre igår eftermiddag till klockan sex på morgonen idag. Galet. Jag börjar ångra att jag redan börjat med min diet, det hade varit så mycket lättare att filma natt om jag också kunde äta en kexchoklad eller dricka en energidryck.

Det gick bra i natt tror jag, svårt att säga när man inte sett materialet. I natt kör vi igen, nu börjar vi klockan 18 och kör förmodligen till fem för att sedan packa ihop och köra tillbaks till skolan precis som igår. Den som tror att filminspelning är glamouröst - tänk om. Det är tung, jobbigt, det är mycket väntan och det är faktiskt ganska tråkigt också. Jag vill jobba med tv!

Igår var vi på en pizzeria och skulle äta middag. Jag valde en kebabsallad med sås. Det var förvånansvärt svårt att inte få ta en pizza eller kebabtallrik, men när jag väl åt salladen var den nästan lika god. Bra där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar