onsdag 15 september 2010

Mer baksaker.

Bakade nya kex idag! Åt en till frukost i morse och blev mer frälst, tycker de blev jättegoda så tyckte att det var lika bra att ha fler hemma. Dessutom går de så snabbt att göra. Och om jag bara får hem min iPhone 4 snart (väntat i snart 4 veckor nu) så blir det lite högre kvalité på bilderna också.

Tänk vad mycket roligare det blev att blogga när jag kunde skriva om mat istället för tråkiga saker som vardagshändelser. Nu ska jag baka oopsies också! Det är en sorts bröd som kom till genom ett misstag (därav oopsies) och används till mackor, rulltårta, pizza, hamburgare och en hel drös saker. Googla oopsies och det finns hur många användningsområden som helst! Skoj! Jag ska ha i lite kardemumma och kanel i mina, har läst att det blir gott. Återkommer!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är jätteroligt att läsa om allt du bakar och lagar. Fortsätt så! Dessutom bra inspiration för mig. Jag ser gärna att du sätter betyg också. En betygskala på 1-5 vore kanon :)

    PS. Väntar du FORTFARANDE på din iPhone?!

    SvaraRadera