onsdag 5 januari 2011

En deal.

Jag och Arash har gjort en deal. När det kommer till mig och inget socker kräver jag en deal. Fram till sommarlovet får jag inte äta något godis. Ingen glass, ingen cola, inget sånt. Vad jag får vågar jag inte säga, för det är för mycket, men om jag däremot misslyckas blir konsekvenserna hårda. Spännande det här. Och ja, det är helt och hållet mitt egna initiativ, jag är knäpp.

Imorgon åker vi till Falun igen. Tiden går alldeles för fort, jag kommer sakna supersöta lillebrorsan. Han känns lite som min egna lillebror nu faktiskt, fast ingen i min familj pratar så mycket som han gör :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Åketorpsgatan,Göteborg,Sverige

2 kommentarer:

  1. Det fixar du! Jag har också sockerförbud från och med i måndags. Än så länge går det fint, det var bara i måndagseftermiddag jag kände att sockerabstinensen slog till. När väl det lagt sig så tycker jag att suget försvinner efterhand.

    Hoppas det går bra när ni åker upp mot Falun idag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ojoj vad duktigt! Det fixar du! Jag hade nog inte fixat det dock. Idag tryckte jag i mig choklad innan lunch. Illa. Men jag skyller på uppsatsopponeringen. Hoppas ni kommer fram ordentligt och att det inte tar lika lång tid som på nervägen! kram

    SvaraRadera