lördag 22 januari 2011

Formkurvan är sådär.

Morgonform: 38.1. Bättre, men jag hade hoppats vara helt feberfri idag så helt bra är det ju inte. Fast om man snackar om min kvällsform igår är det kanske inte så konstigt. Jag och Arash gick och lade oss strax efter tio. Han har i princip aldrig lagt sig så tidigt, när jag bodde ensam la jag mig den tiden varje dag. Så skönt! Dessutom vägrade min feber gå ner hur mycket alvedon jag än åt, och jag höll på att frysa ihjäl.

Strax efter att vi lagt oss började det: ett lätt illamående. Jag tänkte att jag kanske bara ätit för lite och skickade Arash att hämta en banan som jag fick i mig en tredjedel av innan jag var mätt. Mm, det hjälpte i ungefär 1 minut. Det blev bara värre och värre och till slut var jag tvungen att rusa till toan och... Ja, you get the point.

Arash stod utanför och var helt förstörd och jätteorolig, jag satt inne på toan helt utmattad och grät, så sen var det inte så jättesvårt att få honom att byta säng med mig :) äh, det var mest av praktiska skäl, ville ju inte behöva hoppa över honom om det skulle komma tillbaka. Det gjorde det lyckligtvis inte, men jag antar att min jobbigaste ansträngning idag blir att se på tv. Igår såg jag på typ 2-3 program, sen var jag så himla trött att jag var tvungen att gå och lägga mig och sova lika länge som jag sett på tv. Mmm, härligt att vara sjuk! Men imorgon är jag frisk, känner det på mig!! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Trotzgatan,,Sverige

1 kommentar:

  1. Ja något är väldigt fel när DU är vaken 7.30 på morgonen!!
    Usch och fy, du skulle ju bli bättre, inte sämre. Ta det nu riktigt lugnt idag så du mår bättre imorgon. Krya på dig.
    Kram

    SvaraRadera