torsdag 27 januari 2011

Effektiv dag.

Oj vad jag och Arash varit duktiga idag. Vi började 8:30, min mobil hade rätt. Hade avidlektion, det var tråkigt. Vid ett tillfälle satt typ hela klassen på Facebook istället. Men va fasen, lägga en kurs i ett program vi redan jobbat massa i så sent, idiotiskt. Dock får vi ett certifikat som annars kostar tiotusentals kr för 750 spänn så det är väl okej. Sen åt vi ett helt gäng på dalasalen, pannkakor!! Mums. Och så bestämde vi att vi ska se på Gränsen på lördag, Marie från min klass är med i den! Coolt.

Sen gick vi till myrornas och Arash köpte vivaldi på vinyl. Fint. Sen vi kom hem har jag skrivit swot-analysen med referenser till tre tidningar, skrivit världens längsta och mest utförliga mail till Friskis (som jag avslutade med "producent Cecilia" hehe). Nu håller vi tummarna!

Imorgon blir det föreläsning om att pitcha en ide, och sen ska vi skriva klart uppsatsen. På kvällen blir det risk med Tess och på lördag är det filmning med fiskarheden, sen ska jag och Arash ut och äta och sen bio! Äntligen fullt upp, yay! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vasagatan,Falu,Sverige

1 kommentar: