söndag 9 januari 2011

Getting better.

Jag kan se ljuset i tunneln idag. Kan bero på alvedonen dock, men jag tror inte det, jag blir nog friskare på riktigt. Jag är ju oftast världens största motståndare till värktabletter, det är onödigt skit, men min förkylningshuvudvärk har inte varit lindrig. Dessutom tycker jag nässpray är djävulens avkomma som bara framkallar beroende, men guuuud vad skönt det är att kunna andas! Så igår låg jag död på soffan hela dagen, idag har jag till och med orkat sitta upp. Men herregud vad jag sett på tv de senaste 4 dagarna. Entourage, Easy A, Center Stage - turn it up, Matilda, Funny People, Black Swan, Peoples choice awards, The amazing race, John Tucker must die, Falling down plus alla miljoner serier som man bara tittar på utan att egentligen titta.

Men imorgon får jag sätta mig ordentligt och fixa de sista småbitarna av uppsatsen. Den är nästintill klar, det är bara några små små saker. Fast fan, en av våra källhänvisningar är till Wikipedia, vilket är totalförbjudet, vet inte riktigt hur vi ska fixa det. Boken de hänvisar till finns inte någonstans och det är nödvändig information för vår uppsats. Dumma regler. Det kan visst stå sanningar på wikipedia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar