torsdag 6 januari 2011

Lapptäcke.

Jag är sjuk. Det är synd om mig. Eller nja, kanske inte så mycket, så himla dålig är jag inte. Men jag har försökt vila idag ändå, bara sett på film och sytt med min nya symaskin. Jag har klippt sönder mina gamla tröjor och så ska jag sy ett lapptäcke av dem, sånt som Bella får av sin mamma i eclipse. Det är skoj! Så idag har jag klippt ut massa rutor och sedan sicksackat kanterna.


Min fina Husqvarna 2000.


Lite tröjor som jag klippt sönder och snart ska sy ihop.


Sicksacka Spice Girls-tröja jag fick när jag var typ 11. Synd att slänga, och jag använder den ju aldrig längre.


Fick liten julklapp av Arash moster också, hon gör tydligen alltid kort på de som ska få julklappen som hon sedan sätter på paketet. Fint!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vasagatan,Falu,Sverige

1 kommentar: