måndag 31 januari 2011

Måndag.

Idag var det marknadsföringslektion i skolan. Det var intressant! Jag tycker att allt varit intressant än så länge i skolan, lite mer teoretiskt än vad vi brukar ha. Jag har saknat sånt. Nu ligger jag och ser på tv och Arash och Mats finslipar sin uppsats. Imorgon ska den slutgiltiga versionen vara inne. Men imorgon är vi lediga, så vi ska provfilma inför vår reklamfilm, en så kallad bullet time. Det är en kamerateknik som används i bland annat Matrix som gör att man kan typ frysa tiden, samtidigt som kameran rör sig. Kan bli riktigt coolt!

(jag tycker det är roligt att Iphonen aldrig hittar min gata, antingen bor jag på Vasagatan, eller trotzgatan. Promenaden är tydligen för liten, går ju bara genom halva Falun...)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Trotzgatan,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar