torsdag 20 januari 2011

Feber.

Oj vad jag drömde konstigt i natt. Och jag vaknade en gång i timmen för hela min kropp värkte så, varenda del av skelettet och musklerna gjorde superont och jag kunde inte sova. Så vid 6 gick jag upp för att ta två Alvedon och ta tempen. 39 grader, inte konstigt att jag hade så ont. Och exakt en halvtimme senare började jag svettas som en gris, vaknade av att både täcket och kudden var helt genomblöta. Men hellre det!

Alvedonen funkar fortfarande, men jag är så himla trött. Idag blir det ännu en dag i soffan, ovanligt...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vasagatan,,Sverige

2 kommentarer:

  1. Fy vad tråkigt!! Hoppas du snart mår bättre. Det är hemskt och frysa enda in i skelettet

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen :)

    SvaraRadera