onsdag 12 januari 2011

Down time.

Uppsatsen är inlämnad och det känns bra! "The human laff-box - en analys av gruppåverkan vid filmtittande" är klar och finito för tillfället i alla fall. På måndag eller tisdag är det opponering, sedan ska vi väl fixa det sista och förhoppningsvis är den godkänd. Det borde den vara, jag tycker själv att den är intressant om jag får säga det. Läste igenom det igen idag och tänkte flera gånger "Hm, det här var intressant!" haha.

Sedan börjar nästa kurs: projektarbete. Men det får vänta lite. En sak i taget.

Dock är jag så uttråkad på mitt liv just nu. Jag gör ingenting. Dessutom är jag fortfarande förkyld. Jag vaknar, äter frukost och gör ingenting. Sen gör jag ingenting, äter lunch, ser kanske en film och gör ingenting. Äter middag och sen gör jag - ja - ingenting. Tråkigt! Men det är väl bäst att uppskatta lite down time, det kommer förhoppningsvis inte bli så här när jag väl börjar jobba!

1 kommentar:

  1. Om du har tråkigt tycker jag att du ska komma till Uppsala och hälsa på!;) Innan ni flyttar till Göteborg eller vad säger du?

    SvaraRadera