söndag 30 januari 2011

Fullspäckad dag.

Jag och Arash hade en ganska intensiv dag igår. Vi hämtade ut hyrbilen vid tolv, sen åkte vi till skolan och hämtade kamerorna. Sen körde jag till sundborn där familjen vi skulle göra ett reportage om bor. Jättetrevlig familj verkligen, synd bara att bäbisen var livrädd för oss och storgrät... Vi filmade lite, sen kom producenten och programledaren, och vi filmade lite intervjuer och så. Vid fem körde vi därifrån och skulle tanka in materialet i datorn. Det ville sig inte, och vi hade bara ätit en sliten cheeseburgare var och var lite stressade, så vi struntade i det och tar det idag eller imorgon istället.

Sen lämnade vi bilen, gick hem och bytte snabbt om. Drog hemifrån igen och prick kl 19 var vi på restaurangen vi skulle äta på. Så gott, arashen åt oxfilé och jag lamm. Mums. Halv nio mötte vi Marie, Lasse, Mats och Margit på bion och köpte popcorn och godis. Vi såg gränsen och när vi såg Marie ropade vi "miiirriee!" och hennes bror Fredrik är med ganska mycket så då ropade vi också. Kan tänka mig att vi var ganska jobbiga. :)

Filmen var jättesnygg, och den är filmad med Red, samma kamera vi använder i skolan. Åh, varför kan vi aldrig få till det lika snyggt? Men filmen var helt okej i alla fall, sen gick jag och Arash hem och såg på konståkning. Fransmannen vann, han var grym!

Och sen drömde jag att jag drack cola och vaknade i full panik. Har inte ätit något socker alls på snart 4 veckor, inte ens en liten kaka. Det går faktiskt riktigt bra, den enda gången jag är sugen är faktiskt i min drömmar...

Idag: skriva syntes och tvätta. Skoj.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vasagatan,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar