söndag 16 januari 2011

Finbesök.

Arash mamma har varit här i helgen och hälsat på. Det har varit mysigt, jag har lagat massa god mat (lasagne från hemkunskapsboken, så god, och lax på grönsaksbädd) och igår var vi på stan en runda. De har megautförsäljning i en skoaffär här, och jag hittade ett par jättesnygga högklackade skor. De hade kostat 599 och nu kostade de 99 kr. Dock fick jag inte ens köpa dem själv, Arash mamma är alldeles för snäll. Sen köpte de andra fika, men jag äter ju inte socker. De hade sockerfria kakor dock, men jag tyckte det var onödigt att trigga sötsuget. Snart två veckor nu, och jag är inte ens speciellt sugen. Kroppen kände nog själv att den behövde rensas. Just nu är de andra två i stan och äter lunch innan hon åker, de behövde lite mamma & son-tid.
Nya skorna! Jag tycker de var snygga, och de passar jättebra till jeans. Ignorera mina trötta fötter och sockmärken på benen.

Själv ska jag rensa ut bland våra koppar tänkte jag. Köpte nya igår också på Indiska, så nu blir det utrensning. Det är roligt med lite nya saker, speciellt på halva reapriset.
Nya koppar med fat, 35 kr styck! Önskar nästan att jag köpt fler. Lagom stora för både the och kaffe!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina!! Både skor och kopparna! :) Jättesnygga!

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt med besök! Jättesnygga skor och jätteläckra koppar. Me like.

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående talare. Jättefina skor och superfina koppar!

    SvaraRadera