fredag 1 april 2011

Tröttcecilia.

Wow, vad trött jag är idag. Vi hade världens mest hektiska dag igår. Halv sex kom de som köpt min soffa och hämtade den, 17:42 hoppade jag in i duschen, 17:46 duschade Arash och 18:03 gick vi hemifrån till middagen. Vi fick laxsoppa till förrätt, oxfilé med rödvinssky och fläskfilé med svampsås till huvudrätt (sååå gott!) och sen valfri efterätt. Jag åt fruktsallad. Gott!

Sen drack vi öl (vatten) på en pub innan jag i princip däckade. Så. Trött. Kunde knappt somna dock, var för trött och hade för mycket i huvudet. Sen väckte deras katt oss halv åtta genom att gå på oss och attackera fötterna. Nej, orkar inte. Jag försökte blänga ut honom, men det funkade inte. Dumma Kattla. Söt är han, men jag är lite rädd för katter...

Nu är vi på biblioteket i skolan och skriver reflektionsprotokoll och budgetuppföljning. Jag ska kolla på tågbiljetter också sen, blir kanske att jag kommer hem en vecka innan praktiken börjar ändå. Hade varit så skönt att få vila lite från allt och alla. Livet är hårt just nu! (eller ja, inte om man jämför med typ Japan med för mig är det mycket just nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar