lördag 16 april 2011

Make a perfect picture in your mind of you and me.

Idag sov jag till tio, det var skönt. Gick upp och åt världens godaste frukost, och sen gick jag till Östermalmstorg där jag mötte My. Det stod någon slags orkester där och precis när jag gick förbi så vände sig alla om samtidigt, jag hoppade en meter upp och såg skräckslagen ut haha. Knäppt. Jag och My tog tunnelbanan till Söder där vi gick till en tygaffär för att leta tyg till klänningen hon ska sy till mig. Precis när vi var på väg att ge upp hittade vi det rätta tyget! Rosa (såklart), glansigt och jättefint. Hon ska även sy en slips till Arash i samma tyg, vi kommer bli så fina på brorsans bröllop i sommar

Sen gick vi hela vägen tillbaks till Östermalm, hon bor också här. My hade precis köpt en present till en kompis; en glasskål, och precis när vi gick förbi Riksdagen slog hon påsen mot en stolpe. Vi tvärstannade, stirrade på varandra och började gapskratta båda två. Hon hade letat länge efter skålen och så går den sönder! Det var faktiskt ganska roligt, men man behövde nog vara där...

Vi såg även Veronica Maggio, fast jag kände ju inte igen henne såklart, och sedan gick jag hem och solade på balkongen. Har fått färg idag, härligt! Men nu är jag helt utmattad igen, blir ännu en kväll hemma. Alla intryck och solen tar kål på mig!


Blåsigt i solen, men skönt. Märks det att jag älskar min Instagram-app? :)


Idag hade jag klänning! Och illrosa strumpbyxor såklart.

Och när jag gick hem längs med Karlavägen i allén i mitten så kom denna låten på iPhone. Solen sken, jag log och helt plötsligt kändes det som att jag var med i en film och hade det perfekt soundtracket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar