onsdag 20 april 2011

Första veckan.

Jättetrött. JÄTTETRÖTT! Men jag fick ledigt imorgon. Lycklig Cecilia. Fast lite tråkigt också, jag trivs ju så bra. Idag har jag varit på kontoret hela dagen. Gratis frukost, synd att jag ätit redan. Sen har jag klippt ut inspelningsschemat och klistrat upp. Och flyttat papper och ringt en miljon samtal och googlat mig galen. Sedan hjälpte jag till på några castings, fick skådespela vilket gjorde mig ytterst generad. Försöka spela mot en skådespelare på audition och när någon filmar. My god. Men det var ganska roligt ändå! Och igår var det kickoff vilket var skoj, roligt att träffa alla. Väldigt mycket tjejer, förutom regissören och fotografen då. Såklart. Det är det ju nästan aldrig.

Långledigt nu alltså! På fredag kommer syrran, det blir roligt! Shopping och umgås :)

Öh, godnatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Wittstocksgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar