söndag 17 april 2011

Söndagen.

Som vanligt är jag helt utmattad, varm i ansiktet efter en dag i solen och sjukt nervös inför morgondagen. Men det kommer gå bra. Hoppas jag. Inspelningen börjar inte förrän om en vecka, så vad jag ska göra denna veckan vet jag inte, men det får jag se helt enkelt.

Idag var jag i stan med Gerda, vi fikade, solade och såg Water for Elephants på bio. Den var bra, snyggt filmad och väldigt romantisk. Lite obehagliga scener, jag avskyr när djur skadas, men den var bra ändå.

Lite roligt att det står 22 april, den hade ju premiär i fredags :)

Och här ligger jag nerbäddad under ett täcke i soffan i väntan på Big Brother. Mina föräldrar fick mig att börja titta, åååh. Ser ni månen precis bakom mig? Coolt!

2 kommentarer:

  1. Va fint du har det älsklingen! Sorry för att vi inte kunde prata längre men jag såg på en viktig film :)
    Allt kommer gå kanon på din första dag, vem älskar inte dig liksom?
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Usch vilket dåligt inflytande vi har...

    SvaraRadera