torsdag 7 april 2011

Blondie.

Ibland tycker jag lite synd om min syster, som typ när jag experimenterat med mitt hår och vill att hon ska lösa det. Som idag då till exempel. Jag ville bli blondare igen, trivs bäst så. Vi åkte till maxi och studerade utbudet, och hon sa att slingor var mitt enda alternativ, något jag inte riktigt gick med på. "Alla på utsidan av de paketen hade ju randigt hår, det vill ju inte jag ha!" klagade jag och krävde en utförlig redogörelse om hur mitt hår skulle se ut när det var klart. Jag pekade på paket med fina blonda färger och fick nej gång på gång. Min syster suckade med all rätt otaliga gånger innan jag till slut gick med på slingor och vi åkte hem för att färga.

Vem som hade rätt? Hon såklart, hon är ju trots allt utbildad frisör! Jag är helnöjd, med lite silvershampo så blir det asbra. Hon kan min syster!


Jag är blond igen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kringelängsvägen,Halmstad,Sverige

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är nöjd! :)

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Jag tror att det är bäst att lita på sina systrar ibland, och speciellt om det gäller hår och de är utbildade frisörer ;) När kommer du upp till Stockholm? kram!

    SvaraRadera