onsdag 27 april 2011

Onsdag.

Jag kan börja med att säga att min hjärna är mos. Är helt slut i huvudet av dagen, även fast jag mest stått utanför lägenheten där vi filmat och fått folk att vara tysta haha.

Och så fick jag ett mail på facebook från en kompis som ska till LA i sommar som bad om tips. Herregud, jag skrev och skrev och skrev och tyckte knappt att jag fick med hälften. "Gör detta, och detta, och detta och ni får absolut inte missa detta!" Men jag är avundsjuk, jag hade också velat åka! Äta yoghurtglass från pinkberry och shoppa på forever 21 och titta på delfiner från Santa Monica pier. Oh well, någon dag ska jag åka tillbaka...

Men först: vara världens bästa praktikant. Idag fick jag höra av hon som "anställt" mig att hon var så himla glad att det blev jag och att jag är så duktig. Skoj att höra :) Jag blev riktigt glad, log som ett fån över telefonen. Hihi. Men annars är det skoj, jag trivs bra även om jag är död i fötter, ben och rygg av att stå upp nästan hela dagarna. Måste väl vara ganska bra för förbränningen dock, jag ska kaaaaanske till Mallorca i sommar, måste bli fit fort som bara den nu. Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar