måndag 18 april 2011

Puuh.

Jag är jättetrött. Helt utmattad verkligen men har haft en jättebra första dag. Har åkt runt över hela stan, fixat saker och träffat en himla massa trevligt folk. Åh, jarowskij verkar så himla bra alltså. Det kändes väldigt bra. Häromdagen hade jag en mindre livskris och förstod inte varför jag valt detta idiotiska yrke. Idag förstod jag varför, alla bitar föll på plats. Jag älskar tv-produktion, det är så hektiskt och roligt. Rätt helt enkelt.


En kylväska från en av deras tidigare produktioner. Inte så känd. Hade inte tackat nej till att jobba med den. Produktionen alltså, inte väskan. Hm.


Trött Cecilia med illröda kinder (syns inte här dock) från trötthet.

Imorgon blir det platsrek på söder, sen får vi se vad som händer. Nästa onsdag börjar filmningen! Nu ska jag läsa manus. Godnatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Wittstocksgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar