lördag 23 april 2011

Påskafton.

Idag har jag och syrran varit ute på Lidingö hos Gerda och ätit påskmiddag. Det var mysigt och gott. Vi fick Bermuda-mat också, fish cakes som var jättegoda! Och fried banana som också var supergott.


Jag målade mig och Arash på ägget. Jag rosa, han blå, jag håller på könsstereotyperna. Mitt finger kom visst med också, hejhej!


Ägg, potatis, sill, köttbullar, prinskorv och fish cake. Mums!


Och igår köpte jag denna ringen. Söt tyckte jag.


Och jag köpte även denna dubbelringen som sitter på två fingrar och halsbandet med en ballong! Älskar det!

Och idag hade jag bara ben för första gången och frös inte. Jag älskar våren! Nu ska jag och Sandra snart till stan, ikväll ska vi se Rio i 3D :) och jag ska ta en av mina två fridagar och äta godis! Har inte ätit något sött alls på nästan fyra månader, nu är det banne mig på tiden.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Wittstocksgatan,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar