torsdag 14 april 2011

Framme.

Jag älskar att ge bort presenter. Att planera, fixa och komma på något riktigt bra är så himla roligt. Idag fyller Arash år och igår fick han min present och blev jätteglad. Det var roligt, han fick en bok med massa bilder på oss två där jag skrivit saker om honom och oss. Han blev glad och jag blev glad :)

Och sen åkte jag till Stockholm. Har installerat mig i lägenheten, packat upp och gått en runda i kvarteret. Vid Karlaplan såg jag en rullande filminspelning, så himla coolt! Det konstiga var att det var bara jag som reagerade. Alla andra var helt nollställda, konstiga människor. Jag tog kort dock, sjukt häftigt.


Filminspelningen. De körde flera varv i rondellen.


Utsikten från mitt rum. Svt och kaknästornet. Jag kunde knappast bo bättre. Från balkongen ser man takåsar överallt, jättefint, och längst bort mellan två hus snurrar NK-klockan. Coolt.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Wittstocksgatan,Stockholm,Sverige

2 kommentarer:

  1. Gott e det Cissan!
    Tack igen för presenten, lycka till i Sthlm.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du kommer att få det superbra:) Kram Mamma

    SvaraRadera