tisdag 12 april 2011

Saknad.

Wow vad det här med långdistans var jobbigt då. Sex dagar sedan vi träffades bara och jag längtar redan ihjäl mig! Åh, vilka jobbiga veckor detta kommer att bli. Min arash som fyller år i veckan. Jag har fortfarande inte bokat min resa till Stockholm på torsdag, hoppas på sista minuten, och då hoppas jag att vi hinner ses en liten stund innan jag måste åka vidare. Få säga grattis och ge present och lite sånt till min sötnos.

Annars har jag det bra i Halmstad. Har tittat på bra konståkning och klappat sönder händerna till Kristoffer Berntssons sista tävlingsåk. Stående ovationer två gånger hör inte till vanligheterna inom svensk konståkning. Sen har jag hängt med Jossan och pysslat lite och åkt inlines med Hvita. Hon var så duktig så, fast hon sprang så långt ifrån mig hon bara kunde och när vi åkt för länge (enligt henne, inte enligt mig) var hon världens tröööööttaste hund tydligen. Sprang bakom mig med plågade ögon. Sen vände vi hemåt och då blev hon helt plötsligt pigg igen. Sötnosen.


Åh vad jobbigt säger hon här.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kringelängsvägen,Halmstad,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar