lördag 5 februari 2011

This is how bored I am.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu:
För tidigt, jag är ganska likgiltig. Men jag är ju inte arg, mer glad :)
Favoritgodis: djungelvrål
Är det nåt du absolut inte äter:
Pesto. Det är inte så gott.
Kläder just nu:
Mjukisbyxor och Hitta Nemotröja.
Musik just nu: Musiken från SAG-awards som går på tv.
Vad sa du senast: "Fem i tio." när Arash undrade vad klockan var när jag vaknade.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jane Austen-epoken, jag gillar klänningarna.
Sommarplaner:
Förhoppningsvis jobba, men det får vi väl se.
Fisk eller badkruka: Fisk oftast. Fast om man jämför med pappa är jag nog badkruka.
Hur många kuddar sover du med:
1, fast jag har två, så den ena får Arash varje kväll.
Favoritväder: Sommarsol med en lätt bris.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: boken "How to survive stranded on an island", en yxa och en Arash.
Spelar du nåt instrument:
Nej.
Morgon- eller nattmänniska:
Brukade vara nattuggla, nu är jag inget. Jag är trött både morgon och kväll.
Sparare eller slösare: Önskar jag vore spara, men jag är slösa. Shopping är roligt!
Vem är viktigast för dig: Min familj, Arash och Hvita. Kan inte säga en.
Bästa film: Casablanca, Lost in translation, Den engelska patienten, Borta med vinden, Dagboken, Hitta Nemo, Lost and delirious. Som sagt, går inte att säga en.
Tror på liv på andra planeter:
Liv i form av bakterier kanske, inget annat.
Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja
Älskar du henne/honom fortfarande:
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Det skulle jag nog inte säga, även om jag skulle önska
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Definitivt
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nej. Jag är otroligt lättirriterad, men jag brukar kunna låta bli att visa det i alla fall.
Ser du på kärleken som ett misstag: HAHA, nej!!
Hur många barn har du, vill du ha: Har inga, vill ha. Gärna om inte alltför länge, fast samtidigt om ett bra tag. Jag har mycket annat att göra först.
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Väldigt
Snarkar du? Nej, men jag skrattar tydligen i sömnen ganska ofta
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Inte rädd, tycker bara de är äckliga
Äckligaste insekten: Spindel!
Största svaghet: Naiv och tror alltid att folk menar vad de säger
Det här är jag bra på: Jag är ganska omtänksam och jag har koll på grejer.
Bästa bok? Oj. Det vet jag inte, har läst så många. Senast läste jag "Ursäkta, men din själ dog nyss". Ganska häftig samhällskritisk roman om jakten på perfektion hos oss själva, med inslag av nazism och rasism från förr i tiden applicerat på ett samhälle i framtiden där man kan designa det perfekta barnet.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag skulle vilja kunna bli osynlig när jag ville.
Vad vill du jobba som? Projektledare på tv.
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej, blogg.
Har du någon flickvän/pojkvän? Ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har sex tatueringar.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Alltid stökigt, fast jag tycker om städat. Så tråkigt bara!
Gungar du på stolen? Ibland, fast jag drar alltid upp benen under mig, då blir det svårt.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, inte en chans!
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur är din drömtjej/kille? Tydligen lika lång som mig, iranier och väldigt söt.
Hur många syskon har du? Två stycken
Vad är du mest rädd för? Spindlar, att andra ska dö och luftgropar.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Beror på hur salt den redan är. Örtsalt! Mmm.
Gillar du att sjunga? Ensam kanske, men jag gör det inte så ofta.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Media, för det var det enda som verkade kul. Det var kul också, så det var ju bra.
Anser du att du är stark? Inte det minsta.
Brukar du sola?
Ja, fast jag bränner mig så lätt.
Vad gör du om du får hicka? Hickar
Röker du? Uäääääääh
Snusar du? Snusläpp? Vidrigt
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet?
Glee, Taylor Swift och one pieces.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar