torsdag 17 februari 2011

Lite bättre.

Jag sov lite innan och tog en panodil, så nu är jag varm. Febern sjunker nog. Ligger i sängen och ser på tv och Arash sitter i vardagsrummet och spelar tvspel. Perfekt med två tvapparater, trots att vi inte har någon dörr mellan så det är lite jobbigt att höra hans ljud :) åt lite hallonkräm innan, Arash blir så upprörd när jag inte vill äta. Nästan mer synd om honom än mig haha. Om jag inte mår bättre imorgon ska jag ringa vårdcentralen och höra, men om jag skulle orka ta mig dit vet jag ändå inte... Vi får se helt enkelt! Känns ju lite konstigt att jag haft feber fyra gånger sedan nyår, jag borde nog kolla upp det.

Idag hade vi en jättebra föreläsare, Melker Becker. Han har gjort rundgång och pang pang på svt bland annat. Riktigt rolig och inspirerande, synd bara att jag knappt orkade lyssna efter lunch. Han pratade om personliga varumärken och sådant, och visade en ny serie de ville göra. Verkade superbra! Hoppas den blir gjord. Men bra föreläsning, nu är det helg lyckligtvis. Jag ska sova! :) och skriva... Och förhoppningsvis blir jag tillräckligt frisk för att jag och arashen ska se True Grit på bio, den verkar nice!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vasagatan,Falun,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar