måndag 14 februari 2011

Busy weekend.

Vilken härlig helg jag har haft! Först överraskningen i fredags, och sen i lördags var jag med när mamma, Viktor och Emil var på familjegympa på Friskis. Sötnosarna. Önskar nästan att jag haft träningskläder, det var jätteroligt! På eftermiddagen var det stort släktkalas för Sandra, vi åt smörgåstårta och lekte med alla barnen. Två bäbisar och tre lite större barn, annat än för några år sedan.

På kvällen såg vi på melodifestivalen. I söndags var vi och tittade på när Frida tävlade i konståkning, så himla duktig! Hon vann såklart. Roligt att se hur om utvecklas och blir bättre och bättre. Och idag var jag uppe klockan sju och ringde tandläkaren, de ringde upp halv åtta och tio över åtta var jag där. De lagade med plast precis som sist, och försäkringen täckte det. Hallelujah! Dock bas till jag fyller 25, så om jag ska göra en permanent lösning med porslinskrona måste det påbörjas innan dess. Oh lord... Annars får jag betala det själv den dagen det blir aktuellt. Inte så sugen på det. Tur att jag inte hunnit fylla år än dock. Men för tillfället är min tand hel och fin, och jag kan tugga och dricka igen. Good times.

Nu går tåget snart, försenat sin alltid, men jag har lång tid över i gbg så det är lugnt. Snart är jag i falun igen! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone


Location:Laholmsvägen,Halmstad,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar