måndag 7 februari 2011

Nää, men så slösar man bort tre timmar av sitt liv.

Jag borde inte gått till skolan idag. Det var seriöst den mest onödiga föreläsningen någonsin, osammanhängande, irrelevant och förbannat tråkig. Jag blev argare och argare, till slut var det nära att jag ställde mig upp i slutet när han undrade om vi hade frågor och frågade vad fan han snackat om i tre timmar. Jag var ganska upprörd. Föreläsningen skulle handla om kultur och ekonomi och han visade någon himla musikvideo han gjort med sitt band på 80-talet (Trance Dance, bra namn!) och sitt cv? What?

Men lite bra saker har hänt idag. Brevbäraren kom med nya vinyler i morse, Taylor Swift och Johnny Cash. Åh, vad fint det är med vinyler. Och när vi skulle gå till skolan (kändes som mission impossible) hann vi bara gå ca 30 meter, sen tutade någon på oss och där bredvid satt Sebbe i en bil och skulle köra till skolan. Vilken lycka! Speciellt sen när vi skulle hem, jag var och är helt utmattad. 37,5 i kroppstemperatur vilket är okej, men inte helt bra. Imorgon kan jag vila. På onsdag kör vi igen, sen vila torsdag och sen föreläsning på fredag. Får hoppas de andra föreläsningarna är bättre och med andra föreläsare, annars kommer jag bli riktigt förbannad. Haha, jag borde lära mig att lugna ner mig...

Fin vinyl! Så mycket finare än cdskivor, och låter så mycket bättre! I'm hooked. Bara en månad kvar till konserten i Oslo nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar