lördag 12 februari 2011

Hemligheter.

Haha, vad jag har lurats! Jag har inte varit på någon filminspelning eller ens sett hur mycket snö det kom i Falun igår, för i torsdags hoppade jag på bussen och åkte i tio timmar till Halmstad! Jag skulle bara försöka lura min syster att jag inte skulle komma, så jag överraskade henne igår dagen innan hennes födelsedag.

Vi var fyra stycken, men hon visste bara att en skulle komma. Först gick hon upp till lägenheten, någon minut senare nästa kompis och någon minut senare jag. Oj, vad överraskad hon blev, det var riktigt roligt! :)

Sen tog vi en drink på Svea innan vi åt på Harrys och drack massa fler drinkar och sen gick vi och dansade på Bond. Riktigt roligt! Förutom min tand då. När jag var 13 trillade jag när jag åkte inlines och slog av halva min framtand och fick laga den. I somras hos tandläkaren sa han att såna lagningar brukar hålla max 5 år, min har hållt i 11. Den har känts lite porös på sista tiden, och igår när vi åt så kände jag helt plötsligt att den kändes väldigt vass. Fuck. En bit längst ner har trillat av, så tanden är helt krokig och det isar lite. Så nu blir det till att hoppas att jag kan få en akuttid hos min tandläkare på måndag innan tåget går. På sätt och vis är det ju tur att jag var här om den nu ändå skulle gå sönder...men förbannat trist är det likväl.

Men nu har jag sovit i ca 5-6 timmar, mina två galna brorsöner lever rövare i vardagsrummet och jag ska masa mig upp. Sen i eftermiddag är det kalas, min fina syster är stora damen! 30 år :) grattis!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kringelängsvägen,Halmstad,Sverige

3 kommentarer:

  1. Kul att du är hemma :) Har du tid kan du ju komma en sväng till ishallen imorgon och kolla på tävling :)

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig överraskning! Vad kul att du kunde vara med och fira henne. Hälsa ordentligt! :) Och lycka till med tanden hörru, usch då. puss!

    SvaraRadera
  3. Det var en helt underbar och fantastisk överraskning!! Tack världens finaste syster för att du kom hem och för kvällen igår. Kommer alltid att minnas detta ♥

    SvaraRadera