lördag 19 februari 2011

Lördag.

Usch vilken natt jag haft. Arash gick ut igår, helt okej eftersom jag ändå skulle sova då och de skulle ha wrap-party för förra veckans inspelning. En liten stund efter det började jag må illa och helt plötsligt kom hela middagen upp. Himla trevligt. Usch. Tog en panodil och gick och la mig, frös så jag skakade. Vaknade en timme senare och var lite varm, så jag tog av min one piece och raggsockarna och somnade om. En timme senare vaknade jag av att hela sängen var genomblöt av svett. Staplade ut till badrummet och hittade en handduk att lägga under mig, men täcket var ju också alldeles blöt, jag hatar att febersvettas. Däckade igen och vaknade av att Arash kröp över till min säng (jag sov i hans eftersom den står längst ut) och sedan har jag vaknat stup i kvarten hela natten.

Vaknade vi nio, åt lite jordgubbskräm som jag levt på de senaste dagarna och nu ser jag på grammygalan från USA. Cee lo och Gwyneth Paltrow sjöng ihop, sjukt bra! Är helt utmattad idag, men febern är i alla fall lägre, bara 37.5 så nästan inget alls. Skönt. Hoppas den sjunker mer istället för ty höjas, jag vill bli frisk!


Dagens Cecilia: blek som få, hår som jag inte kommer ihåg när det tvättades senast och den älskade one piecen. Gigantisk bäbis, världens skönaste. Vatten i mängder och grammygalan, helt okej ändå.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vasagatan,Falun,Sverige

2 kommentarer:

  1. Usch då, hemskt vad den håller i sig febern. Jag hoppas också du är på bättringsvägen! Jag kom hem från Stockholm för en stund sen, var på intervju med EF och i morgon och nästa vecka blir det med STS. Här var minus 25 när jag gick hemifrån vid tjugo i sju morse, och minst 20 i Stockholm när jag stod ute och väntade på att få komma in. Jag trodde nästan att jag skulle få permanenta köldskador där ett tag. Hu! Har ni lika kallt i Falun? Tänker på dig, get well soon!
    kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen :)

    SvaraRadera