måndag 28 februari 2011

Academy awards.

Oj jag är trött! Men oscarsgalefesten igår var rolig, trots att det var lite svårt att höra vad som sas ibland på tv. Vi var ju trots allt 14 personer i en etta... men skoj som sagt! Jag kom på delad andraplats i bettingen, jag som vann förra året! Goddamn! :) haha. King's speech som bästa film hade jag rätt på i alla fall, och alla skådespelarna. Även the social network som bästa manus och musik, sjukt bra! Anne hathaway var jättemysig tyckte jag, men james Franco som var värd också verkade jättehög. Pinsamt.


Fullt hus!


Arash och Mats vann filmmusiktävlingen. Svår! Vi skulle gissa rätt film på 38 låtar, men alla tre grupper hade 19 rätt! Vi fick ha två utslagstävlingar innan de vann.

Jag och Arash var hemma halv sju, då däckade jag på en sekund men halv tolv fick jag gå upp, bara att bege sig till skolan. Var där i några timmar sen hämtade vi ut massa grejer och åkte till Friskis. Idag har vi filmat två olika pass, imorgon ska vi dit igen. Folk är inte helt bekväma framför kameran, när i filmade dans fuego var rummet fullt, men precis framför oss var det ett stort tomrum haha. Jaja, det blev bra ändå.

Nu är jag jättetrött. Jääättetrött. Ska äta lite ostbågar, sen sova! Snark. God natt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Åsgatan,Falun,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar