tisdag 22 februari 2011

Happier.

Idag satte jag ut en hylla på blocket, 1 timma senare var den såld och de kommer och hämtar den om en timme. Mycket bra! Det var en Expedit från IKEA, mycket bra hylla som jag hade som rumsavdelare i min gamla lägenhet men här fick den inte plats, så den har stått i källaren i ett halvår. Ska bli skönt att bli av med den! Måste sätta ut lite mer grejer på blocket också. Flytt om 6 veckor, tiden går fort. Preliminärbokade ett hyr-här-lämna-där-släp idag också, och mamma är lite orolig över att jag inte ska få plats med allt. Det löser sig, annars får jag skänka en massa! Bara jag får ha kvar min säng, kläder, lite porslin och mina filmer så är jag nöjd. :)

Igår sökte jag sommarjobb förresten. Eller det var inte utannonserat, men jag sökte ändå. Lotta på Liseberg. Kan inte skada att vara lite framåt. Idag är jag lite mer positiv, det kommer lösa sig! Det kanske tar lite tid, men så småningom kommer även mitt break. Jag var ute och gick en lång promenad innan, skönt, sen köpte jag nya svarta jeans (mindre!!) och ett fint linne och tittade på alla de fina nya conversen i somriga pastellfärger. Det finns faktiskt något som heter att köpa lycka, jag tror på det... ;)

Dessa conversen skulle jag vilja ha! Födelsedagspresent kanske? ;) Strl 39,5...

Nej, nu ska vi ner i källaren och gräva fram hyllan och sen ska jag öva lite på pitchen vi ska hålla imorgon. Sälja in reklamen för en pitchpanel, spännande!

1 kommentar:

  1. Skönt att du tänker positivt i dag!
    Jag tror också att shopping hjälper ;)

    SvaraRadera