torsdag 24 februari 2011

Oscarsvecka.

Jag och Arash har oscarsvecka. Vi har sett true Grit, the king's speech, the fighter, blue valentine och the kids are all right. The king's speech var helt briljant, fantastiskt skådespeleri, regi och foto. The kids are all right var också bra, intressant story med två lesbiska mammor med vuxna barn som söker upp donatorn. The fighter var sådär, men jag saknade lite kemi. Blue valentine var stark, men fruktansvärt deprimerande. True Grit var som sagt fantastisk.

Nu ska vi bara se om black swan, och jag vill se om the social network också innan jag kan placera my bets inför oscarsgalan. Det kommer bli en tuff kamp i år, många starka filmer!

Annat: jag har fått låna en klänning till charleston-festen på lördag, idag åt jag fantastisk sushi med massa wasabi, härlig hetta, och nu är det helg och CSN. Häääärligt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Vasagatan,Falun,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar