torsdag 10 februari 2011

T-party.

Jag står inför ett jobbigt dilemma. Igår hade Taylor turnepremiär i Singapore. Bilder ligger uppe, förmodligen set list också och sådant.

Aahhh. Jag vill titta, jag vill se kläder, scen, exakt vilka låtar hon kör och i vilken ordning, om hon har t-partys och om hon går runt bakom läktarna under konserten så fans som vet om det kan springa ut och säga hej som hon brukar. Men samtidigt vill jag bli överraskad. Jag vill bli förvånad över varje låt, och inte veta varje steg i förväg. Åh.

Jag ska nog bara försöka lista ut om hon har t-partys i år också. På förra turnén gick hennes folk runt under konserten, och när de såg personer som verkade tycka det var extra bra fick de ett armband som inträdesbiljett. Efter konserten fick de komma till ett rum med pizza, läsk och massa sköna soffor, och sen kom Taylor dit och pratade med alla, tog kort och skrev autografer, och ibland körde hon någon låt akustiskt. So. Damn. Cool. Vem gör något sånt?! Så jag ska snoka lite, men försöka hålla mig borta från det mesta skvallret :) åh, vad jag längtar! Jag är som en tioåring som ska på sin första konsert.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar