tisdag 8 februari 2011

Döende flickvän.

Ingen feber idag, vilket är skönt då den steg till över 38 igårkväll igen. Blää. Men idag är jag frisk. Jag ska dock inte röra mig mer än nödvändigt, jag ska bara vara hemma och jobba på skolarbete tänkte jag. Moms och sånt skoj. Varje vecka ska vi lämna in synteser, vilket är sammanfattningar på veckans föreläsning, där vi måste hänvisa till teori och säga hur vi kan använda det i vårt egna projekt. Ååh, jag längtar efter att få skriva om gårdagens förläsning. Jag ska såga honom vid fotknölarna.

Men på tal om feber, jag var tydligen jättejobbig i natt. Stackars Arash. Jag kommer ihåg att jag drömde som jag alltid gör när jag har feber, i cirklar som aldrig tar slut och det gör mig alltid panikslagen, jag har drömt exakt samma feberdrömmar så länge jag kan komma ihåg. Men i natt hade jag tydligen legat och stönat hela tiden, som om jag hade jätteont och skulle dö när som helst. Han väckte mig vid kvart över fyra och var jätteorolig, men det var nog det som behövdes för sen drömde jag inget mer konstigt på hela natten :) dock blev jag så pigg då att jag funderade på att gå upp och äta frukost, men sen kom jag på att 4:30 är kanske lite väl tidigt. Speciellt eftersom jag sen somnade om till halv elva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar